تبلیغات
تکنولوژی چراغی فرا روی آموزش - اصول چهارده گانه طراحی درس افزار ون مرینبور
 
درباره وبلاگ


به امید دیدار در موقعیت‌های یادگیری جدید



مدیر وبلاگ : کارشناس تکنولوژی آموزشی
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
تکنولوژی چراغی فرا روی آموزش
«هم یاد دادن هم یاد گرفتن بر دانش ما می افزاید.»
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
اصول چهارده گانه طراحی درس افزار ون مرینبور (1)

◀️اصل توالی یا تسلسل(ارایه مطالب از ساده به پیچیده).
◀️اصل انسجام(حذف مطالب جذاب اما نامرتبط از قبیل موسیقی پس زمینه،  کلیپهای ویدئویی و ... موجب یادگیری بهتر می شود).
◀️اصل تغییر پذیری(تکالیف یادگیری به اندازه کافی از یکدیگر متفاوت باشند).
◀️اصل شخصی سازی(انتخاب تکالیف یادگیری بر اساس ویژگی های فردی یادگیرنده).
◀️اصل مثال های حل شده(ارایه مثالهای حل شده به همراه راه حل آنها).
◀️اصل استراتژی تکمیل(ارایه تکالیف کامل کردنی که بخشی از راه حل را به یادگیرنگان ارایه می دهند تا آنها را تکمیل کنند).
◀️اصل حشو(ارایه اطلاعات زاید  یا غیر ضروری اضافی به یادگیرندگان).





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.